יום שישי, 22 בפברואר 2008

ילדים מדברים ווב 2.0

- אני צריכה לשנות את השעה בigoogle שלי, היא מעודכנת לצרפת במקום לישראל- סתם, כי ניסיתי לראות מה יקרה..."
- "מה זה שווה? (לומדה ללימוד אנגלית) אני לא יכול לשנות את התוכן או להעלות תוכן משלי לכאן!"
- "אה...אתה לא מבין כלום! לא תוכל לכתוב סיפורים בבלוגים של בית ספר!!"
- "למה הגוגל דוקס לא נפתח?" אני צריכה לתעד את השיעור!"
- " מה זה פייסבוק? יהיה לנו אחד כזה משלנו?"
- "תראי איזה וידאו יפה יצרתי באנימוטו בבית...שלחתי לך אותו בדואר אלקטרוני, למה לא כתבת עליו בבלוג של בית ספר...?"
- "איזה כיף, כשאני מפרסמת את מה שאני כותבת אני יכולה להמשיך לכתוב גם מהבית.."
- "אני רוצה להחליף אוואטר ברשת החברתית, מותר אוואטר של ילד שיושב על אריה?"
- "כתבתי סיפור בבלוג, למה לא כתבת לי תגובה?"


....ילדים מדברים ווב 2.0, ילדים מדברים למידה אחרת...?

תגובה 1:

Iteachr אמר/ה...

איראילה, תמיד אני נהנית לקרוא את מה שאת כותבת, נהניתי גם לקרוא את דיבורי הווב2.0 של תלמידיך!